Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Is dit deck de Tier 1 waardig? |
ja |
|
33% |
[ 1 ] |
nee |
|
66% |
[ 2 ] |
bijna |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 3 |
|
Auteur |
Bericht |
Marbas Moderator
|
Geplaatst: Zaterdag, 10 Apr 2010 22:18 Onderwerp: Het Officiele Flamvell Cat Tread |
|
|
De nieuwe Meta van deze banlijst zijn bekend, en een synchro cat variant is erbij, namelijk Flamvell Cat.
Dit deck steunt op de originele synchrocat engine die gebruik maakt van Rescue Cat en Summoner Monk, en de Flamvell engine die tegenwoordig in een goed aantal decks te vinden is.
Deze kaarten worden aangeraden in dit deck:
Rescue Cat
Summoner Monk
X-Saber Airbellum
Ryko
Flamvell Firedog
Flamvell Magician
Gravekeeper Spy's
Super-Nimble Mega Hamster
Geef je mening wat je van het deck vind, verbeteringen, versies,... _________________ The view of Life depends on where you stand on it. |
|
Terug naar boven |
|
|
Genesis Forum Administrator
|
Geplaatst: Zaterdag, 17 Apr 2010 19:36 Onderwerp: |
|
|
speel jij met dit deck? anders weetek al wrm je heel tijd vraagt of ze tier 1 waard zijn
ik speel met geen tier 1 of 2 of 3 ik speel met decks die leuk zijn en bijna nooit moetn vrezen voor banlists (kijk maar naar ls) _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Marbas Moderator
|
Geplaatst: Zaterdag, 17 Apr 2010 19:46 Onderwerp: |
|
|
Genesis schreef: |
speel jij met dit deck? anders weetek al wrm je heel tijd vraagt of ze tier 1 waard zijn
ik speel met geen tier 1 of 2 of 3 ik speel met decks die leuk zijn en bijna nooit moetn vrezen voor banlists (kijk maar naar ls) |
Jep, dit is mijn Main deck voor het moment, maar ik heb ook graag variatie dus heb ik meestal 4 decks bij me, en die zijn voor fun. _________________ The view of Life depends on where you stand on it. |
|
Terug naar boven |
|
|
Black Feather Forum Administrator
|
Geplaatst: Zaterdag, 17 Apr 2010 19:53 Onderwerp: |
|
|
Tier decks zijn gewoon de meest gespeelde decktypes. In 3 rangen (4 als je Tier 1.5 meetelt)
Een niet-tier deck kan in principe sterker zijn dan een tier 1 deck, als niemand anders het deck zou spelen. Maar aangezien een goed deck snel nagemaakt wordt door andere spelers, zal zo'n deck dan wel snel een Tier lvl krijgen. (Little City met |Zero| is een voorbeeld) _________________
KDE Konami ID Judge Program Member (RC-1 Certified Judge)
Blackwing Mastermind |
|
Terug naar boven |
|
|
Genesis Forum Administrator
|
Geplaatst: Zaterdag, 17 Apr 2010 22:03 Onderwerp: |
|
|
of horus the law lockdown warrior da zin mijn favorieten en vergeet niet een goede oude burn deck dak kan zeer doen niemand die teegn 5 burn traps kan doen _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|